20 feb. 2011

Polemica cu angajatii Dedeman Braila

Referitor la postarile legate de Dedeman Braila facute pe blogul Opinia Mea aici si aici am primit o pozitie oficiala de la Dedeman pe care o public integral.

"Stimate Domnule Vintila,

Imi cer scuze in numele companiei pentru acuzele aduse domniei voastre de unii angajati sub masca anonimatului .
Va asigur ca acest lucru nu este in politica companiei ,asa cum nu este in politica companiei “marirea profitului prin afisarea de preturi mai mici decat cele din sistem” .Riscul afisarii altor preturi decat cele din sistem este foarte scazut deoarece :
-toate modificarile de prêt din timpul zilei se fac la ora 24:00 ,generandu-se noi etichete care sunt grupate pe categorii de produse astfel incat angajatii sa aibe posibilitatea de a le schimba inainte de deschiderea magazinului pentru accesul clientilor
-pe fiecare eticheta apare data tiparirii
-pentru fiecare raft este numit un responsabil care are obligatia de a verifica periodic concordanta dintre pretul afisat si cel din sistem
Se poate intampla ca pretul afisat sa fie diferit de cel din sistem daca un angajat din neatentie afiseaza eticheta in dreptul altui produs (in cazul de fata se exclude deoarece dumneavoastra ati sesizat acea neconcordanta la inceputul lunii septembrie ,iar etichetele de la raft erau tiparite la inceputul lunii iulie si ar fi fost imposibil sa nu se corecteze acest lucru intr-o perioada atat de mare de timp) sau daca un client s-a razgandit asupra unui produs in timpul zilei si l-a asezat in dreptul unui alt produs ,mai ales atunci cand ambalajul este identic cum este cazul chitului . Afirmatia initiala facuta de dumneavoastra ca toate etichetele erau de 15 ron ,va rog sa-mi permiteti sa va contrazic deoarece personal am vazut imaginea raftului la prima ora a zilei (in urma inregistrarii video )si am observat ca erau preturi diferite ,asa cum este firesc deoarece pigmentii folositi in procesul de fabricatie a chiturilor au preturi de cost diferite .

In concluzie ,in situatia data ,consider ca toate neplacerile create de angajatii nostrii se datoreaza unei proaste comunicari dintre noi ca firma si dumneavoastra ca si client ( ma refer la casiera ,la consultantul de vanzari care v-a confirmat pretul pentru chit fara sa verifice culoarea chitului precum si la acei “postaci “ care nu aveau dreptul si calitatea de a intra in polemica cu dumneavoastra ) si de aceea vreau sa va multumesc pentru problema sesizata si sa va asigur ca ne vom revizui procedurile interne astfel incat sa avem cat mai multi clienti multumiti de serviciiile noastre.

Cu stima,

ADRIAN PAVAL
Director General

Str. Alexei Tolstoi, nr. 8-10, 600093, Bacau, Romania
T: 0234 513 330, F: 0234 581 539
www.dedeman.ro"

Accept scuzele firmei si declar polemica inchisa.

Niciun comentariu: