Dedeman Braila ...

Am scris pe blog despre Dedeman Braila si experienta mea cu preturile din acest magazin. Acum datorita indexarilor respectivul material apare pe google imediat dupa pagina oficiala Dedeman la cautarea "Dedeman Braila". Ca urmare am fost si sunt bombardat de oameni de la Dedeman. Sub masca anonimatului ei imi arunca tot felul de injuraturi pentru ca au acasa un PC conectat la internet si pentru ca au trecut prin scoala si au invatat sa scrie. Ma acuza ca vreau moartea companiei lor, ca le periclitez job-urile, ca eu sunt vinovat de tot raul care li se intampla lor si magazinului unde lucreaza.

Sunt uimit de tupeul si nesimtirea acestor "anonimi". Diferenta majora dintre mine si ei este ca eu imi asum cele scrise sub semnatura, ca am argumentat intamplarea si ca inainte de a fi umilit si batjocorit in calitatea mea de client am cerut informatii tocmai de la un posibil "anonim" care acum ma injura.

Daca doriti numai cuvinte de lauda la adresa Dedeman Braila nu aveti decat sa va faceti 1000 de bloguri, sa cumparati 1 milion de ad-uri si sa scrieti cate laude puteti!

Regula in Europa asta in care din greseala am intrat este aceea in care clientul dicteaza! Am vrut sa cumpar iar profesionismul celor cu care am avut de-a face la Dedeman Braila m-a determinat sa NU cumpar! E si asta o performanta trebuie sa recunosc!

PS
Pentru o corecta informare citi si materialul Polemica cu angajatii Dedeman unde se gaseste pozitia oficiala a firmei Dedeman.
Mai nouă Mai veche