Romarg - bataie de joc pentru clientii sai

Am un cont pe Romarg si am dorit, firesc sa fac o serie de modificari. Cu surprindere am observat ca nu pot intra in el. Parola si userul meu nu pareau a fi cunoscute de ei.
.
Am intrat pe serviciul chat pe care Romarg il are. Dupa ce am fost plimbat intre serviciile tehnic si contabilitate, nu stiau ca sunt clientul lor !!!! , am primit indrumari demne de filmele cu prosti. Dati click acolo, primit mail cu x,y,z dar numic, repet nimic nu functiona.
.
Asteptam sa imi creasca barba iar raspunsurile deveneau tot mai cretine cu fiecare pas pe care il faceam.
.
Nu sunt un geniu al calculatoarelor si nici un novice dar bataie de joc mai mare ca la Romag nu am intalnit la nici un serviciu de hosting pe care l-am avut de-a lungul timpului. Se pare ca principala lor caracteristica este minciuna. Dupa ce ca nu stiu sa raspunda in timp util iti dau si indicatii cretine de genul incercati cu copy/paste de parca eu m-as fi apucat sa tin minte o parola de 10 unitati...
.
Concluzia este ca in cel mai scurt timp le voi spune "La revedere!".
.
Degeaba au interfata "prietenoasa" si "servicii" daca nu stiu sa tina aproape clientii si sa raspunda nevoilor lor.
Vorba aceea : Romarg - The Stupid Provider...
.
P.S
Ca vorbim de stupizenie tipica Romarg iata dupa discutiile pe "chat"-ul lor , unde si-au dat sema pana la urma ca sunt clientul lor raspuns demn de Cartea Recordurilor la prostie :

"Sesizarea dumneavoastra nu a fost acceptata in sistemul de Support Clienti ROMARG. Aceasta adresa este disponibila doar pentru clientii. Daca doriti sa ne contacti inainte de a face o achizitie va rugam sa folositi adresa de email info@romarg.ro. https://www.inregistrare-domenii.ro/helpdesk/

Imediat ce sunteti clientul nostru, veti putea transmite orice solicitare catre noi direct prin email. Ne pare rau pentru inconvenientele create si va asiguram de tot supportul nostru in continuare.

ROMARG | The Hosting Provider "

.
Mai nouă Mai veche