Prostia Telekom şi înregistrarea ilegala a convorbirilor

Am fost sunat de un baiat de la Telekom care vroia sa imi facă o ofertă. După prezentarea de rigoare mă atenţionează că distuţia va fi înregistrată. Omul turuia poezia fără a mai aştepta acordul meu pentru înregistrare aşa cum este legal. Practic eu i-am mulţumit şi i-am spus să îmi trimită prin poştă ce are să îmi spună pentru că nu doresc să fiu înregistrat. Băiatul a rămas prost iar eu i-am închis!

Mă miră tupeul unei companii care până şi la simple şi banale discuţii de ofertă înregistrează ilegal. Cum să mai am încredere în marea ta ofertă când din start tu te gândeşti cum să mă lucrezi folosind la la un posibil conflict în justiţie înregistrarea ilegală pe care doar tu o deţii?!!!?

Ăştia chiar sunt proşti? Dacă nu imi dau acordul, cum cere legea, cum pot să ascult oferta ta???? Băi paranoicilor şi la oferte înregistraţi??? Înţeleg că atunci când depun o plângere să înregistraţi convorbirea cu acordul meu şi să primesc şi eu înregistrarea dar la ofertă????? Cum îmi puteţi prezenta oferta voastră dacă eu nu doresc să fiu înregistrat? Nu v-aţi gândit geniilor?
Mai nouă Mai veche