Bryan Eisenberg, Jeffrey Eisenberg, Lisa T. Davis in volumul "Call to action" aparut in colectia New Media de la editura Nemira ofera raspunsuri pentru cei care doresc sa isi imbunatateasca magazinele online astfel incat sa isi maximizeze vanzarile.
Autorii descriu pas cu pas cum trebuie sa faci un magazin online, ce trebuie sa urmaresti, cum sa faci designul si programarea ( sau ce sa ceri daca nu le faci tu ) . Explica, detaliaza, demonstreaza cu exemple de companii si magazine americane si mai ales interpreteaza si te invata sa interpretezi informatiile care vin la tine mai multe decat crezi.
Reusesc chiar sa faca si 8 principii pentru a creste conversia online : evitati marketingul intamplator, obtineti avantajul invingatorului, intelegeti-va clientii, nu va fustrati clientii, evitati presupunerile pentru ca omoara vanzarile, dati serviciului pentru clienti locul care i se cuvine, accentuati conversia si cel mai important principiu: mai verificati o data fundamentul.
Recunosc ca m-a prins lectura si m-a facut sa imi pun intrebari. Am incercat unele din metode si rezultatele au fost chiar bune. E o lectura pe care o recomand si care va poate ajuta concret in afacerile online. Atentie ca volumul are 368 de pagini si nu se citeste chiar dintr-o rasuflare. Va poate ajuta si glosarul de termeni de la sfarsit unde va sunt explicati foarte succint si pe inteles multe din acronime si denumiri care poate, daca sunteti mai putin familiarizati cu ele, vi sa pot parea cam ciudate.
Spor la citit, aplicat si sa faceti bani.
Autorii descriu pas cu pas cum trebuie sa faci un magazin online, ce trebuie sa urmaresti, cum sa faci designul si programarea ( sau ce sa ceri daca nu le faci tu ) . Explica, detaliaza, demonstreaza cu exemple de companii si magazine americane si mai ales interpreteaza si te invata sa interpretezi informatiile care vin la tine mai multe decat crezi.
Reusesc chiar sa faca si 8 principii pentru a creste conversia online : evitati marketingul intamplator, obtineti avantajul invingatorului, intelegeti-va clientii, nu va fustrati clientii, evitati presupunerile pentru ca omoara vanzarile, dati serviciului pentru clienti locul care i se cuvine, accentuati conversia si cel mai important principiu: mai verificati o data fundamentul.
Recunosc ca m-a prins lectura si m-a facut sa imi pun intrebari. Am incercat unele din metode si rezultatele au fost chiar bune. E o lectura pe care o recomand si care va poate ajuta concret in afacerile online. Atentie ca volumul are 368 de pagini si nu se citeste chiar dintr-o rasuflare. Va poate ajuta si glosarul de termeni de la sfarsit unde va sunt explicati foarte succint si pe inteles multe din acronime si denumiri care poate, daca sunteti mai putin familiarizati cu ele, vi sa pot parea cam ciudate.
Spor la citit, aplicat si sa faceti bani.