Recunosc de la inceput ca nu am citit dintr-o suflare cartea lui Nido R Qubein „Profesionit in Vanzari” aparuta la editura Curtea Veche si distribuita prin colectia Capital. Am incercat mai intai sa vad daca unele din pildele si tehnicile pe care autorul le prezinta se pot aplica pe piata din Romania. Dupa trei luni de incercari pot spune ca functioneaza si de aici si recomandarea mea de a o citi.
Poate credeti ca se inscrie in gama acelorasi carti plicticoase si sterile de vanzari. Ei bine .. partial da , partial nu. Are in cuprinsul ei acele pasje care iti spun ce sa faci, cum sa faci de un didacticism enervant dar dincolo de acestea exista sufletul si abordarea de la om la om. Practic Qubein nu aduce cine stie ce mai descoperiri in domeniul vanzarilor. Din viata sa scoate elemente esentiale care l-au calauzit spre succes pe care ni le impartaseste. Asa cum considera singur fundamentul unei vanzari bune sta in capacitatea de a intelege clientul si nevoile sale si de a sti sa-l asculti pentru a avea apoi un fundament intr-o propunere de succes. Interesant este faptul ca autorul a fost manat de pasiune si o recomanda in alegerea meseriei nu pentru a nu mai simti cand trece timpul cand esti la munca ci pentru ca oamenii pasionati fac totul cu entuziasm si convingere care sunt doua din igredientele unei vanzari de succes.
Volumul este la a treia editie in limba romana si are 232 de pagini.
Poate credeti ca se inscrie in gama acelorasi carti plicticoase si sterile de vanzari. Ei bine .. partial da , partial nu. Are in cuprinsul ei acele pasje care iti spun ce sa faci, cum sa faci de un didacticism enervant dar dincolo de acestea exista sufletul si abordarea de la om la om. Practic Qubein nu aduce cine stie ce mai descoperiri in domeniul vanzarilor. Din viata sa scoate elemente esentiale care l-au calauzit spre succes pe care ni le impartaseste. Asa cum considera singur fundamentul unei vanzari bune sta in capacitatea de a intelege clientul si nevoile sale si de a sti sa-l asculti pentru a avea apoi un fundament intr-o propunere de succes. Interesant este faptul ca autorul a fost manat de pasiune si o recomanda in alegerea meseriei nu pentru a nu mai simti cand trece timpul cand esti la munca ci pentru ca oamenii pasionati fac totul cu entuziasm si convingere care sunt doua din igredientele unei vanzari de succes.
Volumul este la a treia editie in limba romana si are 232 de pagini.