Profesorul de marketing Philip Kotler a simtit nevoia de a expune pe scurt pentru cei care nu sunt initiati in fenomen cele mai cunoscute 80 de concepte ale sale , pe care considera ca trebuie sa le cunoasca orice manager. Le aduna sub un titlul initiatic " Marketing de la A la Z" inspirat as zice ca de altfel toate cartile acestui "guru" al timpurilor noastre.
.
Volumul aparut la Editura CODECS in 2004 este bun pentru studenti , elevi sau pentru cei care abia deprind tainele marketingului.
Interesant este ca pentru fiecare din cele 80 de concepte, prezentate insa in ordine alfabetica, autorul are de spus doar o esenta care insa contine cele mai interesante pareri ale sale din toate celelalte carti publicate pana in anul 2003, anul editiei in limba engleza.
.
O recomand ca lectura, ghid sau pentru initiere in tainele marketingului.
Invatati de la cel mai bun iar Kotler sigur se gaseste printre ei.
.
.
Volumul aparut la Editura CODECS in 2004 este bun pentru studenti , elevi sau pentru cei care abia deprind tainele marketingului.
Interesant este ca pentru fiecare din cele 80 de concepte, prezentate insa in ordine alfabetica, autorul are de spus doar o esenta care insa contine cele mai interesante pareri ale sale din toate celelalte carti publicate pana in anul 2003, anul editiei in limba engleza.
.
O recomand ca lectura, ghid sau pentru initiere in tainele marketingului.
Invatati de la cel mai bun iar Kotler sigur se gaseste printre ei.
.