Consultantul Companiei pe un drum gresit

Am primit nesolicitat un CD numit Consultantul Companiei editat de REZON Media Grup SRL filiala locala a unei mici edituri elvetiene.
Interesant este ca in plicul primit aveam un ghid tiparit care detalia ceea ce este pe CD, o factura proforma, doua OP-uri gata completate si o adresa care lauda produsul oferit, super CD-ul cu informatii pe care nu l-am solicitat!
Culmea tupeului este ca "produsul" il am de fapt in testare pentru 21 de zile caz in care nu il returnez voi fi pus la il platesc la modica suma de 160.23 lei cu TVA ?!!?
Cica astfel as fi acceptat oferta, repet nesolicitata!
Daca nu vreau "creatia" atunci trebuie sa il returnez pe cheltuiala proprie la marea editura sa mai fraiereasca vre-un nestiutor.
Aceasta metoda de afaceri, ilegala din punctul meu de vedere, imi aduce aminte de teapa cu Cartea de telefoane din 2007.
.
Am verificat sa vad cu ce se ocupa firma REZON si am gasit ca editeaza o serie de ghiduri si trei reviste de specialitate cu tiraje de pana in 6000 de exemplare fiecare.
.
Datele financiare REZON MEDIA GRUP SRL arata un anumit succes financiar in trecut.
Au avut in 2006 un profit de 650.216 lei, in 2007 de 330.418 iar in 2008 o pierdere de -297.632 lei.
.
Acum inteleg ca nu prea au succes cu produsele lor dar sa atentezi pe cai ilegale la buzunarul omului mi se pare o nesimtire.
Daca ar fi sa ii iau la bani marunti pot observa conform legii 677/2001 referitoare la protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date ca firma REZON a incalcat prevederile ei cu grosolanie. Mai mult nici nu sunt operator inregistrat al Autorităţii Naţionale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal deci lucreaza intr-o ilegalitate perfecta!
Mai mult se vede ca au folosit date publice pentru a ma identifica si a-mi trimite "oferta" cum reiese si din faptul ca pe factura proforma nu au inclus datele legate de contul bancar si de banca firmei.
.
Refuzul categoric il fac aici pentru a nu ma mai chinui sa le trimit cum imi solicita un fax sau un e-mail. Poate asa vor afla si ei cum se lucreaza cu bazele de date si cum un produs care imi prezinta informatii de care nu am nevoie si pe care le gasesc gratuit deoarece sunt PUBLICE nu imi poate fi bagat pe gat!
.
Directia CD-ului dumneavoastra este .. cosul de gunoi. Astept citatia daca va da mana pentru "a plati" marea voastra creatie.
.
Chiar asa.. mai invatati baieti .. sa am REZON!
.
Mai nouă Mai veche