Blog Marketing

Pana a citi cartea lui Jeremy Wright nu intalnisem o abordare pentru folosirea blogului in dezvoltarea marketingului unei firme. Prin "Blog Marketing - metoda revolutionara de crestere a vanzarilor, construire a unui brand puternic si obtinerea a unor rezultate exceptionale in afaceri" autorul arata caile de crestere a unei firme mici doar pe baza unui blog de companie. Exemplele sunt numeroase si pornesc de la experientele traite de autor sau de persoane influente din lumea blogurilor din SUA in anii 2005- 2006. Chiar autorul a "postulat " ca un guru legi pentru un astfel de blog. Capitolul cel mai interesant il consider cel in care se explica cum sa ai succes in blogging prin cele zece sfaturi de baza:
1. fii sincer - este de fapt esenta blogerului
2. fii entuziast - asta atrage cititori si faci cu pasiune ceea ce faci
3. scrie des - pentru a fi indexat de motoarele de cautare
4. creeaza o multime de linkuri - creste valoarea blogului
5. posteaza comentarii pe alte bloguri - orieenteaza-te spre bloguri din acelasi domeniu
6. distreaza-te - bloggingul se presupune a fi distractiv
7. deschide drumuri noi - promoveaza noutatea
8. foloseste-te de feed-uri - iti reduc cautarea informatiei
9. foloseste titluri sugestive - ajuta la cautare si indexare
10.ping - anunta serviciile de monitorizare ca ai postat ceva nou
.
Volumul de 306 pagini a aparut in colectia Biz Books in 2006 fiind editat de Business Media Group Bucuresti.
.
Mai nouă Mai veche