Cum alegi o imprimanta

M-am lovit de problema alegerii unei imprimnate. Am cautat prin tot felul de informatii haotice. Asa m-am hotarat sa scriu despre cateva reguli de alegere a imprimantei care nu fac rau nimanui.

Laser sau inkjet
Dupa mine optiunea de inkjet e mai accesibila, mai ieftina si in general mult mai compacta. Optiunea mea e clara. Acum depinde si ce vrei sa faci. Eu tiparesc in general informatie si mai putin poze.

Imprimanta sau multifunctionala
Optez direct pentru imprimanta. In general multifunctionalele fac multe dar pe toate modest. Plus ca daca se strica ceva la o multifunctionala costul e mai mare si degeaba ai celelalte functii ca totul e mort. Mai bine ceva simplu si sigur.

Costul de exploatare
Aleg mereu imprimata cu un cost mic. Din motive practice nu ca as fi zgarcit. O imprimata compatibila cu un sistem ciss sau reincarcabila ma scuteste de probleme de cost al cartuselor. A.. sa nu uit , rata de aparitie de noi imprimante este foarte mare deci una noua acum peste trei luni e veche.Asa ca , da, ma uit la bani.

Acasa e suficient
Eu folosesc imprimanta pentru calculatorul de acasa. Deci nu am pretentii ridicate si nici nu fac poze cu ea. Ceva simplu si functional .Asa ca marca nu prea are vreo importanta pentru ca oricum toate sunt facute in China.

Sper sa va foloseasca...
Mai nouă Mai veche