5 dec. 2007

Observatie despre Rentrop & Straton

Cristian Banu face o observatie pertinenta pe "Politichii de margaritar" careia ma raliez.
"Firma de consultanţă Rentrop & Straton şi-a făcut un obicei în a înregistra tot felul de domenii .info a căror lansare este anunţată cu un val de spam. Ritmul este de cel puţin unul pe săptămână. Cum naiba se poate scăpa de ei?"

8 comentarii:

Anonim spunea...

Am verificat si eu un domeniu de pe care am primit un e-mail de accept comunicari comerciale (nu stiu daca despre asta vorbesti si tu...) si nu am vazut sa apartina acestei firme. Bizar! De pe ce domeniu ai primit e-mailul?

Cristina spunea...

Rentrop & Straton problema
Buna ziua Vreau sa va intreb in legatura cu un caz cel putin ciudat.Am fost contactata de catre un reprezentant sl editurii Rentrop & Straton daca doresc sa primesc un manual demonstrativ despre codul muncii, fiind interesata am acceptat ,mi-au fost cerute datele si in luna mai am primit coletul semnand pentru el la curier.In interior se afla manulalul si o hartie prin care ma instinta ca daca in termen de 30 zile nu returnez produsul va trebuii sa achit produsul integral.Am plecata si am uitat sa expediez coletul in termen de 30 zile.La intoarcere am primit o instintare de la editura prin care ma someaza sa achit suma de 563.53 RON plata coletului expediat de dansi pentru demonstratie .NU vreau sa platesc acesta suma ci sa le returnez produsul.Eu m-am gandit la urmatoarea solutie.Le voi expedia produsul retur complet pe langa care voi face o "Adresa scrisa" prin care ii informmez ca produsul dansilor nu imi satisface cerintele si nu il pot achizitiona si il voi returna confirmare de primire la Rentrop & Straton.Vreau sa va intreb urmatorele: -daca procedez corect returnad produsul cu acesta instinare? -ce trebuie sa contina instiintarea? -sau daca exista alta cale de rezolvarea a problemei amiabila returnadu-le produsul care nu-mi satisface pretentiile. -stiu ca legea 449/2003 invoca ca vanzatorii trebuie sa nu aplice practici abuzive de vanzare,cum este si acest caz si sa informeze clientii de caracteristicile produsului. Va multumesc anticipat.

Anonim spunea...

nu fa nimic. sunt si eu in aceeasi situatie. ma distrez tot primind scrisorele de la ei ca tb. sa platesc. sa ma dea in judecata (evident n-o s-o faca), atunci sa vezi ce-o sa le fac ;-).

Georgeta spunea...

Am primit de la Rentrop & Straton un colet care continea Managemntul Resurselor Umane - binenteles nesolicitat de mine si cu o factura proforma de 400 si ceva de lei=INTERESANT !!!!.Le-am trimis inapoi coletul prin curier si refuza sa-l primeasca ISI REFUZA PROPRIILE PRODUSE atunci ce sa spunem noi CLIENTII despre produsele lor NESOLICITATE de noi si BAGATE( asta este termenul0 pe GAT Clientilo.ESTE INACEPABIL asa ceva
FAC un comert care pacat de NUME nu le face CINSTE

Anonim spunea...

la fel, am primit si eu un colet pe care l-am returnat la Rentrop, si...surpriza: mi-a fost refuzat. Explicatia lor este ca ei nu agreeaza curierul ales de mine. Le-am spus ca ei m-au pus in situatia asta, pentru ca nu mi-au raspuns la cererea mea de returnare si nu au trimis pe nimeni sa-si ridice obiectul.
Ce fac in cazul asta, ca in mod sigur nu vreau sa inghit toate gunoaiele lor.
Multumesc

Cristina spunea...

Scuze ca nu am mai intrat de mult! Eu le-am returnat coletul si nu numai ca la-u primit inapoi dar mi-au si dat mail prin care-mi spuneau ca nu mai tb sa-mi fac griji ptr plata si nici n-am mai auzit de ie de atunci. Oricum, sunt de 2 bani!

mediatecar spunea...

Ultima metoda de la R&S, aveti grija maximala!

Grupul meu de firme primeste zilnic facturi de la zecii de furnizori de servicii, de la abonamentele soft legislatie pana la evidentele gaz-curent-apa-etc.

Evident ca din cand in cand un departament sau celalalt mai comanda si legislatie sau manuale, ghiduri sau dictionare de vreun fel sau altul. Norocul meu este ca ISO nu e implementat degeaba si ca - de la prima masina si pana la pana la ultima foaie de hartie - in firma exista proceduri de achizitie a acesteia (referat de necesitate apropbat de superior - comanda - cumparare - etc), in asa fel incat orice factura care vine la plata trebuie "imperecheata" cu acestea. Nu exista (sa zicem) referatul, degeaba vine factura, o plateste din buzunar eventual cel care a comandat fara referat, ati prins ideea.

Asadar, R&S trimite mai nou FACTURI PROFORMA si la o operare mai grabita a teancurilor zilnice, acestea se strecoara printre celelalte. Evident ca neavand procedura respectata aterizeaza la cos, dar cat de multi trateaza mai neatent tocmai aceste probleme ale lor, si asta pentru ca au chiar de lucru si evident ca scapa atentiei, si daca una a intrat si a devenit R&S din furnizor nou unul introdus... e gata treaba!

La acest link am postat imaginea unei asemenea proforme, ca sa vedeti cum arata:

http://1.bp.blogspot.com/-nMq00RY_Mm0/TpUcs5waTzI/AAAAAAAAAZk/YlAe9sz2pLk/s1600/R%2526S%2B%2528Large%2529.jpg

(copiaza linkul si lipeste in casuta adresa a browserului)

Anonim spunea...

Referitor la cine vrea sa se angajeze la Rentrop, se practica furtul intelectual. Dupa ce treci prin probe, niste probe pe care nici intr-o agentie de publicitate nu le-ai da, presupun creativitate pe partea de marketing, iti scrii toate ideile si dai tot ce este mai bun din tine, esti anuntat, ca niciunul din finalisti, nu a fost selectat. Timp investit pt. proba, timp investit in asteptarea raspunsului si la sfarsit, nimeni nu a fost ales pentru angajare, ne pare rau, mai cautam. Rusine Rentrop&Straton !!!