Economia Thank You de Gary Vaynerchuk

Editura Publica a oferit această carte în 2012 şi din păcate o serie de observaţii din ea au devenit deja istorie. În rest e o carte bine scrisă. Gary Vaynerchuk face o incursiune în folosirea social media pentru a crea o legătură cu clienţii, pentru aţi construi o punte spre clienţi din poziţia ta nu de vânzător ci de partener pentru un bine comun.

Autorul crede în puterea comunicării ÅŸi a adevărului în locul publicităţii. Pentru a susÅ£ie  această incredere foloseÅŸte exemple iar cel mai bun exemplu este chiar el ÅŸi dezvoltarea pe care a putut să o facă magazinului de vinuri al familiei.


Corporatismul nu este deschis pentru o astfel de abordare. Atunci aceste iazuri (diferitele reţele de social media) sunt numai bune pentru firmel mici şi mijlocii care sunt mai deschise, mai adaptate la nou şi mai dinamice. O astfel de abordare poate ajuta nu numai în vizibilitate dar şi în vânzări. Autorul o crede din toată fiinţa lui şi dacă privim de azi 2014 la anul apariţiei ediţiei americane 2011 se poate spune că a fost un vizionar.

Volumul se citeşte uşor, parcă ar fi o poveste, cu făpturi bune şi rele, cu zmei şi feţi frumoşi. Valoarea lui este dată mai ales de exemplele din lumea reală (Amazon, Zappos, Zagar, Yelp, Facebook etc).

De ce Economia Thank you? Pentru că azi datorită social media orice nemulţumire poate fi un dezastru iar orice experienţă pozitivă te poate duce pe culmi. E vremea noilor bune manieri in web 2.0 şi în social media dar mai ales în viaţa reală.
Mai nouă Mai veche