Mi-am pus intrebarea de ce Dan Diaconescu a participat la privatizarea
Oltchim daca nu a avut posibilitatile de a cumpara firma. De ce a facut
tot acest circ mediatic care s-a resfrant negativ asupra oamenilor care
cumesc acolo. De ce?
Pentru imagine! Iata raspunsul simplu si la obiect. Domnu' Dan e disperat dupa imagine. El crede ca o cravata violet, cuvinte tari precum ciocoi si o pozitie de salvatorul natiei ii vor aduce voturi la alegerile parlamentare. Nu lui ci partidului caruia i-a dat numele!
Daca stam si ne gandim domnu' Dan este un castigator din toata povestea aceasta. De la Richard Branson incoace nu am mai vazut o asa lovitura de promovare cu bani putini. Practic cu suta de mii de euro garantie de participare domnu' Dan si-a cumparat timp de 10 zile aparirii in prime time la cateva zeci de telivizuni nationale. Basca invitatii la discutii peste tot pe unde se putea. Daca el si partidul lui ar fi platit aceste aparitii suma ar fi reprezentat sigur cateva milioane de euro.
Asa prin simpla sa declarare a lui drept castigator s-a pus in situatia de fi miezul problemei timp de 10 zile si poate si dupa. Nu mai conteaza daca a avut bani sau nu, nu mai conteaza daca va fi tarat prin tribunale sau nu. Ideea infipta in mentalul coletiv este aceea ca domu' Dan a vrut dar nu l-au lasat ciocoii.
Atat e suficient pentru partidul donmului Dan care intre noi fie spus desi e plin de unii oameni cu carte nu se adreseaza totusi acelora ci celor care nu inteleg diferenta intre actionar si adjudecatar, intre plata prin banca si cash, care nu prea stiu ce este un extras bancar si altele asa.
Domnu' Dan are acum subiect de discutie pana in primavara si mai ales oamenii vor fi mereu interesati de subiectul lui pentru ca nu e asa, timp de zece zile doar asta au vazut! Iar romanii sunt curiosi din fire ...
editorial pe InfoEST.ro
Pentru imagine! Iata raspunsul simplu si la obiect. Domnu' Dan e disperat dupa imagine. El crede ca o cravata violet, cuvinte tari precum ciocoi si o pozitie de salvatorul natiei ii vor aduce voturi la alegerile parlamentare. Nu lui ci partidului caruia i-a dat numele!
Daca stam si ne gandim domnu' Dan este un castigator din toata povestea aceasta. De la Richard Branson incoace nu am mai vazut o asa lovitura de promovare cu bani putini. Practic cu suta de mii de euro garantie de participare domnu' Dan si-a cumparat timp de 10 zile aparirii in prime time la cateva zeci de telivizuni nationale. Basca invitatii la discutii peste tot pe unde se putea. Daca el si partidul lui ar fi platit aceste aparitii suma ar fi reprezentat sigur cateva milioane de euro.
Asa prin simpla sa declarare a lui drept castigator s-a pus in situatia de fi miezul problemei timp de 10 zile si poate si dupa. Nu mai conteaza daca a avut bani sau nu, nu mai conteaza daca va fi tarat prin tribunale sau nu. Ideea infipta in mentalul coletiv este aceea ca domu' Dan a vrut dar nu l-au lasat ciocoii.
Atat e suficient pentru partidul donmului Dan care intre noi fie spus desi e plin de unii oameni cu carte nu se adreseaza totusi acelora ci celor care nu inteleg diferenta intre actionar si adjudecatar, intre plata prin banca si cash, care nu prea stiu ce este un extras bancar si altele asa.
Domnu' Dan are acum subiect de discutie pana in primavara si mai ales oamenii vor fi mereu interesati de subiectul lui pentru ca nu e asa, timp de zece zile doar asta au vazut! Iar romanii sunt curiosi din fire ...
editorial pe InfoEST.ro