
Tradusa in Romania de editura Meteor Business in 2008 cartea are si un subtitlu "cum sa promovezi un produs pe care nu-l doreste nimeni". Exemplele date sunt numeroase si interesante.
Pentru a vinde ceva Spolestra considera ca fiind importanta informatia. Porneste de la strangerea informatiei, interpretarea ei, conturarea produsului si vinderea lui. Un exemplu interesat il constituie faptul ca la New Jersey a reusit sa vanda toate meciurile intr-un sezon in conditiile in care in ultimile cinci sezoane si in acela la care autorul face referinta, echipa s-a clasat pe ultimul loc in NBA avand un numar de doar cateva victorii din cca 70 de meciuri disputate! Practic a "vandut" celelalte echipe care vizitau gazdele.
In alt caz, pentru o echipa de baseball din Hawai, a vandut prezenta la meciuri ca fiind parte dintr-un program care includea pe langa evenimentul sportiv si un picnic, un spectacol de magie si un concurs pentru fani!
Autorul prezinta o directie a marketingului sportiv la care sigur nu v-ati fi gandit pana atunci! Idei, concepte, tehnici si realizari sunt descrise pe intelesul tuturor, argumentate si mai ales prezentate intr-un limbaj umoristic.
Un volum senzational si interesant demn de un fost mare sef de echipa.