„Ministerul Transporturilor consideră necesar introducerea unui sistem de taxare a accesului la autostrăzile din România în paralel cu sistemul existent al rovinietei. ÃŽn scopul minimizării efectelor asupra aplicaÅ£iilor la Comisia Europeană pentru finanÅ£area din Fondul de coeziune, pentru autostrăzile finanÅ£ate prin intermediul POS-T se va urmări ca valoarea fondurilor obÅ£inute să nu producă venituri nete, deci să acopere doar cheltuielile de operare ÅŸi întreÅ£inere" declara pentru Mediafax un personaj din Ministerul Transporturilor.
Sa analizam putin aberatia :
1.se presupune ca Romania ar avea autostrazi unde sa taxeze
2.se presupune ca romanii ar inghiti inca o taxa care sa fie diluata in buget si banii folositi pentru clientii politici
3.se presupune ca taxa ar fi legala daca o introduce o ordonata de guvern
.
Realitatea dura este ca suntem tara din UE cu cea mai mica retea de autostrazi de doar 320 de km. Se uita ca pentru drumuri sunt in prezent cinci taxe deja impuse : impozitul pe maşină, taxa de import, rovinieta, acciza pe carburant, tariful de trecere la podurile dunărene. Inca o taxa doar de dragul unui buget setos de bani nu prea mai merge.
.
Propunerea mea este sa construiasca baietii autostrazile si apoi sa bata campii cu taxe!
Sa analizam putin aberatia :
1.se presupune ca Romania ar avea autostrazi unde sa taxeze
2.se presupune ca romanii ar inghiti inca o taxa care sa fie diluata in buget si banii folositi pentru clientii politici
3.se presupune ca taxa ar fi legala daca o introduce o ordonata de guvern
.
Realitatea dura este ca suntem tara din UE cu cea mai mica retea de autostrazi de doar 320 de km. Se uita ca pentru drumuri sunt in prezent cinci taxe deja impuse : impozitul pe maşină, taxa de import, rovinieta, acciza pe carburant, tariful de trecere la podurile dunărene. Inca o taxa doar de dragul unui buget setos de bani nu prea mai merge.
.
Propunerea mea este sa construiasca baietii autostrazile si apoi sa bata campii cu taxe!