Urmarind de mai multa vreme campaniile Petrom am fost mirat de o creatie care mi-a atras atentia din paginile saptamanalului Capital. Se pare ca inspiratia a lasat de dorit iar gafa nu este o scuza pentru cei care au realizat macheta. Am postat partea interesanta din ea sa o puteti admira si dumneavoastra. E vorba de o masina care nu opreste la Petrom! Sloganul "Fiecare din noi are motive sa-si continue drumul" e de istoria reclamelor proaste.
.
Intelg ca prin acest mesaj cei de la Petrom doresc sa sublinieze faptul ca e bine sa iti vezi de drumul tau si sa nu opresti pentru alimentare la ei. Ca nu au vrut sa transmita acest mesaj sunt sigur dar oare agentia angajata a inteles ce doreste clientul?.
.
Pe de alta parte cum sa aprobi aparitia unei astfel de machete. Mesajul e prost directionat, imaginea gresita si totul facut doar de dragul de a vedea o statie Petrom? Pai sunt sute de astfel de statii unde sigur se putea face o poza mult mai buna in 30 de minute de urmarire a traficului.
.
Interesant este ca o astfel de macheta nu apare doar intr-o publicatie ci face parte dintr-o campanie Petrom de subliniere a importantei si anvenguri sale in domeniu si nu numai. Am inteles cum stau cu benzina. Sa le vedem pe restul.
.
.
Intelg ca prin acest mesaj cei de la Petrom doresc sa sublinieze faptul ca e bine sa iti vezi de drumul tau si sa nu opresti pentru alimentare la ei. Ca nu au vrut sa transmita acest mesaj sunt sigur dar oare agentia angajata a inteles ce doreste clientul?.
.
Pe de alta parte cum sa aprobi aparitia unei astfel de machete. Mesajul e prost directionat, imaginea gresita si totul facut doar de dragul de a vedea o statie Petrom? Pai sunt sute de astfel de statii unde sigur se putea face o poza mult mai buna in 30 de minute de urmarire a traficului.
.
Interesant este ca o astfel de macheta nu apare doar intr-o publicatie ci face parte dintr-o campanie Petrom de subliniere a importantei si anvenguri sale in domeniu si nu numai. Am inteles cum stau cu benzina. Sa le vedem pe restul.
.