Richard Hammond a reusit prin "Smart Retail - magazinul tau - un fenomen al vanzarilor" sa "traduca" pe intelesul tuturor fenomenele economice care fac diferenta dintr-un magazin pe care de inchidere si unul de succes.
Expert in vanzari, autorul prezinta elementele principale ale succesului pornind de la exemple clasice dar avand in vedere mereu simplitatea expunerii si a intelegerii din partea cititorului neavizat. Daca aveti un mic magazin asta e cartea care va poate influenta felul de a face si vedea vanzarile!
Structurat in parti, volumul porneste cu oamenii implicati. Elementul succesului il vede in corectitudine, pasiune si iesirea in evidenta. Angajatii fericiti si profesionisti isi fac banii lor si ai patronului. Alt important aspect il constituie clientul , despre care in partea a treia , spune ca trebuie castigat. Prin felul de a vinde, prin informatie, prin prezentare si de ce nu prin pret.
Autorul nu considera pretul elementul principal de fidelizare ci calitatea serviciilor oferite. Un client multumit va reveni sa cumpere. Nu uita nici aspectul promovarii pe care il detaliaza in partea a patra a cartii si pe care il considera deosebit de important. Aici da sfaturi utile si de bun simt care ne pot face vanzarile sa creasca.
Publicata la editura BIC ALL in anul 2005 si reeditata in 2007 cartea este usor de citit, bine structurata iar masurile si pasii sunt extrem de bine detaliati si explicati.
O lectura pe care o recomand cu caldura.
.
Expert in vanzari, autorul prezinta elementele principale ale succesului pornind de la exemple clasice dar avand in vedere mereu simplitatea expunerii si a intelegerii din partea cititorului neavizat. Daca aveti un mic magazin asta e cartea care va poate influenta felul de a face si vedea vanzarile!
Structurat in parti, volumul porneste cu oamenii implicati. Elementul succesului il vede in corectitudine, pasiune si iesirea in evidenta. Angajatii fericiti si profesionisti isi fac banii lor si ai patronului. Alt important aspect il constituie clientul , despre care in partea a treia , spune ca trebuie castigat. Prin felul de a vinde, prin informatie, prin prezentare si de ce nu prin pret.
Autorul nu considera pretul elementul principal de fidelizare ci calitatea serviciilor oferite. Un client multumit va reveni sa cumpere. Nu uita nici aspectul promovarii pe care il detaliaza in partea a patra a cartii si pe care il considera deosebit de important. Aici da sfaturi utile si de bun simt care ne pot face vanzarile sa creasca.
Publicata la editura BIC ALL in anul 2005 si reeditata in 2007 cartea este usor de citit, bine structurata iar masurile si pasii sunt extrem de bine detaliati si explicati.
O lectura pe care o recomand cu caldura.
.