Lupta pe piata locala de cotidiane este din ce in ce mai interesanta. "Obiectiv Vocea Brailei" liderul necontestat isi simte amenintata pozitia.
"Ziarul de Braila" ataca printr-o noua metoda de abonare , direct la redactie si prin lansarea in premiera in presa locala braileana a inserturilor. Astfel din 6 aprilie in parteneriat cu Editura Humanitas , in fiecare zi de luni "Ziarul de Braila" va aparea la un pret special de 8 lei in formatul ziar + carte.
In anul 2009 ziarele locale au luat masuri drastice pentru a face fata crizei. "Obiectiv Vocea Brailei" a redus numarul de pagini pe aparitie de la 24 la 16 si a scazut salariile angajatilor cu 20% pastrand pretul de vanzare de 0.9 lei.
"Monitorul de Braila" a trecut si el de la 24 de pagini la 16 dar decizia acestei publicatii a fost sa reduca si pretul de la 0.6 lei la 0.5 lei.
"Arcasu" si "Ziarul de Braila " sunt singurele cotidiene care au pastrat atat formatul care le-a consacrat cat si pretul de 1leu si respectiv 0.8 lei.
.
"Ziarul de Braila" ataca printr-o noua metoda de abonare , direct la redactie si prin lansarea in premiera in presa locala braileana a inserturilor. Astfel din 6 aprilie in parteneriat cu Editura Humanitas , in fiecare zi de luni "Ziarul de Braila" va aparea la un pret special de 8 lei in formatul ziar + carte.
In anul 2009 ziarele locale au luat masuri drastice pentru a face fata crizei. "Obiectiv Vocea Brailei" a redus numarul de pagini pe aparitie de la 24 la 16 si a scazut salariile angajatilor cu 20% pastrand pretul de vanzare de 0.9 lei.
"Monitorul de Braila" a trecut si el de la 24 de pagini la 16 dar decizia acestei publicatii a fost sa reduca si pretul de la 0.6 lei la 0.5 lei.
"Arcasu" si "Ziarul de Braila " sunt singurele cotidiene care au pastrat atat formatul care le-a consacrat cat si pretul de 1leu si respectiv 0.8 lei.
.