Se ascute concurenta intre cotidianele locale

Lupta pe piata locala de cotidiane este din ce in ce mai interesanta. "Obiectiv Vocea Brailei" liderul necontestat isi simte amenintata pozitia.
"Ziarul de Braila" ataca printr-o noua metoda de abonare , direct la redactie si prin lansarea in premiera in presa locala braileana a inserturilor. Astfel din 6 aprilie in parteneriat cu Editura Humanitas , in fiecare zi de luni "Ziarul de Braila" va aparea la un pret special de 8 lei in formatul ziar + carte.
In anul 2009 ziarele locale au luat masuri drastice pentru a face fata crizei. "Obiectiv Vocea Brailei" a redus numarul de pagini pe aparitie de la 24 la 16 si a scazut salariile angajatilor cu 20% pastrand pretul de vanzare de 0.9 lei.
"Monitorul de Braila" a trecut si el de la 24 de pagini la 16 dar decizia acestei publicatii a fost sa reduca si pretul de la 0.6 lei la 0.5 lei.
"Arcasu" si "Ziarul de Braila " sunt singurele cotidiene care au pastrat atat formatul care le-a consacrat cat si pretul de 1leu si respectiv 0.8 lei.
.
Mai nouă Mai veche