BCR s-a rebrandat.
Adica acum a devenit o haotica BCRS !
Dar nu asta este subiectul discutiei.
In cadrul procesului de rebrandare sau rebranduire cum mai zic unii , BCR a inceput sa difuzeze un spot pe TV care chipurile aduce in atentie tocmai noua filosofie de abordare implementata odata cu schimbarea logoului.
Imaginile se deruleaza astfel : un angajat foarte dichisit iese din sediul cochet si micut , de agentie , al BCR si se indreapta spre undeva, nu se spune unde. Pe strada vede o vanzatoare de flori si un tip cu o fata care cere palme si care nu este decis ce buchet sa aleaga. Tipul cara un pachet pe care il tine cu o mana. BCR-istul ii recomanda profesionist ce buchet sa aleaga si la mirarea tipului ii raspunde ca l-au dat de gol veregheta noua si pachetul, ca este prima lui aniversare a casatoriei. Concluzia spotului este ca noi si BCR „gandim la fel”.
Acum de ce noi restul nu facem asta.
Pai :
1. BCR-istul nu avea cum sa observe veregheta decat doar daca era Superman si folosea privirea aia care vedea de ce chiloteii sunt roz. Din directia de deplasare BCR-istul avea in vizor doar omul, cutia si mana cu veregheta folosita pentru a tine cutia. Deci pentru a vedea ca veregheta e noua, de un an, trebuia sa treaca cu privirea prin tip, prin cutie si BINGO vedea veregheta! Ca o veregheta poate arata ca noua si dupa 30 de ani e deja o alta istorie.
2. Ce m-a mirat e profesionalismul in alegrea florilor! S-a executat si vanzatoarea cand a vazut ce „varza” a ales tipul bine imbracat. Nu face bine la afaceri sa comentezi cand clientul e prost!
3. Intrebarea „N-ar fi frumos daca ar exista cineva care sa stie exact ce iti doresti „ pusa in Romania , in plin scandal cu securisti este se pare de-a dreptul ne la locul ei. Pana de curand ERA CINEVA , care stia EXACT de ne doream! Nu mai vrem pe nimeni sa stie toate astea !
Plecand de la argumentele de mai sus vi se pare ca BCR si noi gandim la fel ?
De dragul argumentatiei putem intreba de ce agentia din care iese BCR-istul nu seamana a „mausoleu” precum „clasicele” sedii BCR ?
De ce avea cravata rosie si unde a pus punctul pe S in imbracamintea lui ?
De ce vanzatoarea avea coc si cine i-a autorizat taraba langa sediul BCR ?
Ar fi prea multe de spus.
Doar „gandim la fel”.
Adica acum a devenit o haotica BCRS !
Dar nu asta este subiectul discutiei.
In cadrul procesului de rebrandare sau rebranduire cum mai zic unii , BCR a inceput sa difuzeze un spot pe TV care chipurile aduce in atentie tocmai noua filosofie de abordare implementata odata cu schimbarea logoului.
Imaginile se deruleaza astfel : un angajat foarte dichisit iese din sediul cochet si micut , de agentie , al BCR si se indreapta spre undeva, nu se spune unde. Pe strada vede o vanzatoare de flori si un tip cu o fata care cere palme si care nu este decis ce buchet sa aleaga. Tipul cara un pachet pe care il tine cu o mana. BCR-istul ii recomanda profesionist ce buchet sa aleaga si la mirarea tipului ii raspunde ca l-au dat de gol veregheta noua si pachetul, ca este prima lui aniversare a casatoriei. Concluzia spotului este ca noi si BCR „gandim la fel”.
Acum de ce noi restul nu facem asta.
Pai :
1. BCR-istul nu avea cum sa observe veregheta decat doar daca era Superman si folosea privirea aia care vedea de ce chiloteii sunt roz. Din directia de deplasare BCR-istul avea in vizor doar omul, cutia si mana cu veregheta folosita pentru a tine cutia. Deci pentru a vedea ca veregheta e noua, de un an, trebuia sa treaca cu privirea prin tip, prin cutie si BINGO vedea veregheta! Ca o veregheta poate arata ca noua si dupa 30 de ani e deja o alta istorie.
2. Ce m-a mirat e profesionalismul in alegrea florilor! S-a executat si vanzatoarea cand a vazut ce „varza” a ales tipul bine imbracat. Nu face bine la afaceri sa comentezi cand clientul e prost!
3. Intrebarea „N-ar fi frumos daca ar exista cineva care sa stie exact ce iti doresti „ pusa in Romania , in plin scandal cu securisti este se pare de-a dreptul ne la locul ei. Pana de curand ERA CINEVA , care stia EXACT de ne doream! Nu mai vrem pe nimeni sa stie toate astea !
Plecand de la argumentele de mai sus vi se pare ca BCR si noi gandim la fel ?
De dragul argumentatiei putem intreba de ce agentia din care iese BCR-istul nu seamana a „mausoleu” precum „clasicele” sedii BCR ?
De ce avea cravata rosie si unde a pus punctul pe S in imbracamintea lui ?
De ce vanzatoarea avea coc si cine i-a autorizat taraba langa sediul BCR ?
Ar fi prea multe de spus.
Doar „gandim la fel”.