Laptop de blogger

Am decis sa ma inscriu la un concurs organizat de de revista Go4It.
Premiul este atractiv un laptop Packard Bell EasyNote de 17’’ .
Prima mea dorinta este sa vorbesc putin de micutul Dell PP01L pe care imi sacrific ochii pentru a citi cursurile de la facultate sau pentru a mai scrie diverse materiale.
Recunosc cinstit ca este al doilea laptop Dell pe care il am.
Se comporta impecabil atat in ceea ce priveste viteza de lucru cat si in ceea ce priveste tinuta. Nu este un supervitezist poate si pentru ca modelul este mai vechi dar eu sunt foarte multumit de el.
Autonomia nu este mare cca 30 de minute dar nu ma deranjeaza prea tare pentru ca oricum il folosesc mai mult conectat la priza desi stiu ca nu trebuie sa fac asta dar e mai practic. La grafice si la prelucrari de imagini se misca destul de bine. Eu nu am nevoie de el decat cel mult la afise de format A3 asa ca nici necesarul de resurse nu este mare.
Am ales Dell pentru ca primul meu laptop a fost tot Dell si timp de un an si ceva nu am avut nici o problema cu el. Plus ca versiunile in culoare neagra sunt chiar elegante mai ales ca nu am un ecran mare ci unul de doar 15.
Povestea laptopului meu nu ar fi aparut daca proverbialul meu noroc nu ar dori sa se testeze.
Sa vedem...
Mai nouă Mai veche