26 feb. 2008

Marketing pentru profit

Sub acest nume este publicata la editura Niculescu o interesanta carte despre marketing.
Volumul este scris cu nerv si aplomb de Patrick Forsyth.
Autorul porneste de la un fapt normal de viata ; ce doresti sa fii ?
Daca vrei sa optezi pentru marketing aici gasesti informatiile de care ai nevoie.
Primesti raspunsuri la intrebari firesti precum : ce este marketingul, gama de oportunitati pe care o ofera o slujba de marketing, munca in marketing , atributii si calificari , tipurile de joburi de marketing si nu in ultimul rand cum sa ajungi intr-o pozitie de top in acest domeniu.
Elementul principal pe care autorul il scoate in relief si cu care sunt 100% de acord este faptul ca marketingul este o provocare permanenta : la informatie , la concurenta, la autoperfectionare. Daca sunteti cumva comozi si noul nu este "respiratia" dumneavoastra nu va apucati de marketing ! O sa inregistrati esecuri!
Pe de alta parte lucrul in marketing ofera satisfactii nebanuite, posibilitatea de a intra in contact cu o multime de oameni si culturi si nu in ultimul rand satisfactii materiale. Chiar Forsyth recunoaste in prefata ca a scris lucrarea in Singapore si Thailanda dintr-un impuls si ca intr-un deceniu "a batut" un numar destul de mare de tari.
O recomand studentilor la marketing si mai ales celor care doresc o cariera in marketing pentru ca doar citind-o puteti intelege aceasta lume.

"Marketing pentru profit - notiuni fundamentale" de Patrick Forsyth , Editura Niculescu 2005 , 208 pagini.

Niciun comentariu: