Imi vreau Stirile Sportive inapoi !

Sunt un iubitor de sport.
Recunosc cinstit ca imi place fotbalul, ca mai pierd timp si cu un meci de tenis sau cu un snooker televizat. Imi plac aceste sporturi.
Nu sunt un inrait sau vre-un fanatic cu toate ca mai suspin cand Dinamo o ia pe coaja , anul trecut cam des dupa gustul meu, cand un Frederer se mai opreste din victorii si devine parca normal sau cand Ronnie O’Sullivan gafeaza cand ti-e lumea mai draga.
Sportul este prin imprevizibilul lui frumos.
O lupta intre talente, caractere si abilitati cultivate.
Ei bine in Romania el nu mai este asa. E privit tabloidizat si doar din prisma a cat „scoti” , ce iti „ iese” sau cat ai „luat”.
Conducatorii adevarati de organizatii sportive ,care fac performanta , nu ies in fata in fiecare saptamana cu vre-un transfer bomba sau cu vre-un proiect fantasmagoric doar de dragul de a se auzi si ei si de a fi vazuti de rude pe la tv.
Imi este dor de o rubrica sportiva televizata de la care sa aflu scorul unui meci de fotbal si marcatorii, de unde sa stiu de ce a reusit Marius Nicolae trei duble in editia asta si anul trecut nimic, care sunt scorurile in diviziile nationale de handbal si volei masculine si feminine, cine pe cine a mai invins prin turneele de tenis sau istoria vre-unei performante.
In schimb primesc circ cat cuprinde si porcaiala pe fata.
A... inca ceva.
O mica rugaminte.
Aceste stiri le poate prezenta cineva care totusi sa se mai si priceapa , vre-un fost sportiv eventual, care sa nu fie doar un cititor de prompter ?
Si o incheiere misogina : incercati sa faceti rubrica de stiri mai buna decat decolteul prezentatoarei.

Imi vreau Stirile Sportive inapoi!
Mai nouă Mai veche