De ce am iubit Dialog, de ce urăsc Orange

Orange Romania a lansat de curând 4G la Brăila. Ar fi asta cică o mare realizare pentru companie. O fi nu zic nu dar la 10 km de Brăila aceeaşi companie îşi bate joc de clienţii pe care îi are printr-un serviciu mizerabil. Semnalul de telefonie e slab, în special în satele Siliştea şi Muchea de nu poţi avea o conversaţie inteligibilă. Este chiar mai prost chiar decât al altor companii de telefonie mobilă.

Eu sunt un client fidel. Lucrez cu această companie de când serviciu se numea Dialog şi pentru a intra în reţea am plătit taxă de conectare! Am acceptat semnal slab, am acceptat că se vor extinde, am acceptat să îmi fie ilegal înregistrate telefoanele de la serviciul clienţi dar ce nu accept este să plătesc pentru ceea ce nu am.

Dialog aşa cum era ea era o companie prietenoasă. Niciodată acolo nu am sunat la un număr să fiu plimbat printr-un call center pentru ca după 10 minute să fiu deconectat. Acolo nu primeam întrebări stupide de genul ce telefon aveti cînd cumpăr telefonul de la tine şi ar fi trebuit să ştii că nu merge acolo unde stau eu.

Ce urăsc al Orange este tocmai faptul că s-au îndepărtat de client. Fac reclame frumoase dar cînd e să treacă şi la fapte e mai greu. Acolo unde nu poţi vorbi la telefon pentru că nu e semnal nu contează că am telefon Allview, Sony Ericsson, Alcatel sau Bosch. Desi chiar dacă le am pe toate acestea niciunul nu merge bine!

M-am săturat să vorbesc cu stupizi care încearcă pe mine, firmă, să ma convingă să nu primesc factură ( deşi Codul Fiscal spune că trebuie să mi-o emită) ci să o iau de pe un cont de-al lor unde ca să intru îmi trebuie jumătate de oră de completat informaţii pe care alt departament deja le are.  Nu domnule - faci un serviciu emiţi o factură aşa cum e scris  în contractul meu de acum câtiva ani. Ce mă interesează pe mine de ce sistem nou de contabilitate ai tu sau de ce prostii ai mai făcut la call centerul tău. Nu e problema mea!

Am obosit să mă tot duc la magazine Orange unde să semnalez aceleaşi probleme şi să primesc acelaşi răspuns tâmp sub un zîmbet cretin - ştiţi nou suntem franciză duceţi-vă la magazinul X care de fiecare dată e musai la naiba in praznic.

Şi cum m-am săturat aştept să expire şi ultimul act adiţional să pot spune pa unei companii care a fost ceva şi a devenit altceva.

De asta încă iubesc Dialog şi urăsc  ce a devenit acum Orange.

http://www.infoest.ro/stiri/editorial/de-ce-am-iubit-Dialog-de-ce-ur%C4%83sc-Orange%20.htm#sthash.nNzpdq7w.dpuf
Mai nouă Mai veche