Visul unei Romanii altfel

Am avut imediat dupa 1989 visul unei Romanii altfel. Acum dupa ani de atunci mi-am dat semana ca visul s-a spulberat. Politicienii sunt in marea lor masura, in special cei din jurul lui Traian Basescu cu apucaturi mai securiste decat securistii lui Ceausescu. Ceilalti de la USL dau mereu cu stangul in dreptul de parca ar fi sportul lor preferat.

Economia scartie prin toate partile. Totul e mort, nimic nu merge, banu' nu se invarte cum ar zice Moromete. De aici stagnare, frustare si nesiguranta.

La birourile noastre din Braila zilnic, de circa o saptamana se ia lumina. O fi o ramasita a ceausismului de final dar nimeni de la Electrica nu a avut macar o tresarire de bun simt sa ne puna un anunt cu un program, o informare. Exact ca in comunism!

Televiziunile sunt pline de discutii sterile iar daca vrei sa vezi un film bun solutia este sa iti cumperi un DVD. Atunci ii vedeam pe cei doi care erau peste tot acum il vedem si auzim pe Basescu care e omniprezent. Pe langa el restul politicienilor se zbenguie ca intr-o tigaie bine incinsa.

In jur totul e murdar, mizer si iti vine sa pleci de aici pentru a avea si tu o viata.
Nu asta e Romania pe care am vrut-o si am visat-o. Asta e o cocina unde trebuie sa facem curat pentru ca altfel mizeriile si putoarea ne vor omori.

editorial pe Infoest.ro
Mai nouă Mai veche