Interesant este ca de multe ori in viata te lovesti de situatii sau de persoane de care te-i lovit in trecutul tau si pe care sperai ca le-ai ingorpat in uitare. Asa si cu Guy Kawasaki care o perioada a fost omul numarul 1 la Apple Computer si care revine pentru a ne spune ce a facut bine dar mai ales ce a facut rau acolo.
.
Prin "Regului pentru revolutionari - manifestul capitalist pentru crearea si marketingul unor produse si servicii noi" Guy Kawasaki alaturi de Michele Moreno pune bazele unui bestseller. Dominat de ideile lui Brancusi" Creaza ca un zeu.Porunceste ca un rege.Munceste ca un rob."Kawasaki ne dezvaluie ideile si miscarile facute de el pe cand era la inceputul Apple principalul "jucator" din companie.
.
Asa aflam ca a gandi diferit este de preferat decat de a urma turma.Ca pentru a reusi este nevoie sa darami barierele. Ca nu ceea ce aparent este de succes va fi cu adevarat un succes. Nu lasa niciodata carcoterile sa te doboare si mai ales sa nu le ceri altora ceva ce tu nu ai face.
.
Motoul lui pentru succes este " Ciuguleste ca o vrabiuta si fa cacuta precum o vacuta"!
.
Tare haios mi s-a parut si faptul ca recunoaste ca a fost respins la un interviu de Micorsoft care totusi ii "apreciaza experienta"!
.
O carte interesanta, vioaie, plina de sfaturi utile.
A aparut la Editura Brandbuilders in 2006 si are 246 de pagini.
.
.
Prin "Regului pentru revolutionari - manifestul capitalist pentru crearea si marketingul unor produse si servicii noi" Guy Kawasaki alaturi de Michele Moreno pune bazele unui bestseller. Dominat de ideile lui Brancusi" Creaza ca un zeu.Porunceste ca un rege.Munceste ca un rob."Kawasaki ne dezvaluie ideile si miscarile facute de el pe cand era la inceputul Apple principalul "jucator" din companie.
.
Asa aflam ca a gandi diferit este de preferat decat de a urma turma.Ca pentru a reusi este nevoie sa darami barierele. Ca nu ceea ce aparent este de succes va fi cu adevarat un succes. Nu lasa niciodata carcoterile sa te doboare si mai ales sa nu le ceri altora ceva ce tu nu ai face.
.
Motoul lui pentru succes este " Ciuguleste ca o vrabiuta si fa cacuta precum o vacuta"!
.
Tare haios mi s-a parut si faptul ca recunoaste ca a fost respins la un interviu de Micorsoft care totusi ii "apreciaza experienta"!
.
O carte interesanta, vioaie, plina de sfaturi utile.
A aparut la Editura Brandbuilders in 2006 si are 246 de pagini.
.