Cum sa faci mai mult profit


Michael K Lawson ne invata elementele de baza ale unui intreprinzator.
Volumul "Cum sa faci mai mult profit" , aparut la editura CODECS si distribuit de revista Capital este mai mult un curs scurt despre firma , mediul intern si extern al acesteia.
Impartirea in trei parti face abordarea problematicii mai usoara.


Astfel partea intai prezinta un tablou general asupra factorilor care influenteaza profitul firmei precum si cateva lucruri despre marketing care dau o imagine generala despre produse ( ciclul de viata , matricea BCG etc ).
In partea a doua sunt analizate mixtul de marketing , servirea clientilor , analiza concurentei intr-un mod personal si un pic prea didactic.
Ultima parte se concentreaza asupra sistemelor care influenteaza firma. Intitulat "la microscop" mi se pare cea mai interesanta parte.Sunt trecute prin sita managementul productiei, resurselor si al conducerii. Interesant este ca autorul explica la nivel mediu tot felul de situatii si da sfaturi pertinente.

Fiecare capitol are la final o lista de puncte principale ceea ce face din carte un bun manual pentru studenti.
.
Mai nouă Mai veche