S-a demonstrat stiintific: Consumatorii fericiti sunt consumatorii neinformati !

Studentii de la Tippie College of Business parte a The University of Iowa,
au facut un studiu referitor la satisfactia clientului.
Au luat cazul ciocolatei un produs cunoscut de toata lumea.
Au impartit voluntarii in doua grupe.
Primei grupe au decis sa-i ofere informatii complete despre produs ,
retete de fabricatie, compusi animali etc.
Celei de a doua grupe i-au oferit doar informatii "romantice" de genul :
ofera dragostei tale cea mai buna ciocolata, un dulce pentru fiecare,
o oferta rara de ciocolata produsa intr-un loc exotic.
Dupa ce grupurile au fost bombardate cu "informatii" din fiecare
categorie descrisa mai sus s-a trecut la intrebarile privind satisfactia
clientului.
Marea majoritate a consumatorilor de ciocolata din prima grupa
au descris produsul drept "sapun" si au avut un grad redus de multumire.
Marea majoritate din grupa a doua a avut un grad ridicat de multumire
despre calitatea produsului, ambalaj si prezentare.

Ambelor grupe le-a fost dat spre degustare acelasi produs.

Concluzia studiului a fost :
Daca vrei consumatori fericiti ofera cat mai putine informatii despre produs!
Mai nouă Mai veche