In ultimul timp apar in presa tot mai multe mesaje prin care se anunta românizarea brandului Cosmote.
Cel care coordoneaza acesta românizarea este dl Costas Kapetanopoulos director de marketing si comunicare.
Pe ce se bazeaza românizarea ?
In primul rand pe un nou slogan si o noua abordare.
Iata cum dl Costas vede aceasta abordare : „ Noua imagine bazata pe sloganul inseamna ca dorim sa fim aproape de clientii nostri indiferent daca fac parte din segmentul individual sau corporate.”(sursa Adevarul)
Se considera ca avantajul in favoarea Cosmote vine din pozitionarea diferita fata de ceilalti jucatori de pe piata. Cosmote a ales un tip de abordare care pune accentul pe pe apropiere si pe identificarea cu romanii in situatii intalnite in viata de zi cu zi.
Prin acest nou concept compania a reusit sa depasesca numarul de 2 milioane de utilizatori in anul 2007.
Aceste informatii sunt oferite de Cosmote.
Nu stiu pe ce criterii apar in presa comunicatele firmei dar se pare ca grecii au facut o pasiune pentru ziua de marti, bineinteles nu 13.
Astfel pe baza unui comunicat in ziarul Adevarul de marti 19 iunie apare in pagina 31 un articol intitulat ”Cosmote se transforma in brand romanesc” semnat de Irina Bolboaca si Raluca Bâra.
Si pentru a se face mai bine inteles pe baza aceluiasi comunicat al firmei apare un alt articol in Business Standard de marti 26 iunie intitulat „Cosmote se vrea brand romanesc” semnat de Ana Draghici.
Eu inteleg ca se doresc a fi brand romanesc si ca marketingul isi face datoria cu brio dar mi se pare totusi cam mult ca doua ziare importante sa publice aproape aceleasi informatii din comunicatul firmei intitulat nu e asa : „COSMOTE este Alaturi de tine „ si postat pe siteul firmei in data de 11 iunie 2007.
Intrebarea mea este de ce s-au confectionat cel mai probabil aceste articole ?
Raspunsul este: pentru ca poate publicitatea Cosmote va lasa urme si prin bugetele ziarelor respective! Care sunt avide de incasari dupa cheltuielile de relansare , in cazul Adevarul sau de lansare in cazul Business Standard.
A era sa uit cea mai importanta informatie : „ Cosmote se afla in top 10 advertiseri de pe piata din Romania si ne vom mentine strategia agresiva de comunicare pe care am avut-o pana in prezent” declara dl Costas Kapetanopoulos director de marketing si comunicare conform ziarului Adevarul sau poate Business Standard ....
Aici sunt putin confuz pentru ca ambele ziare spun ca lor le-ar fi dat declaratia sau poate dl Costas vorbeste mereu cu aceleasi cuvinte?
Oricum de retinut e faptul prin care Cosmote se vrea a fi brand romanesc.
Si cine il poate opri ?
Cel care coordoneaza acesta românizarea este dl Costas Kapetanopoulos director de marketing si comunicare.
Pe ce se bazeaza românizarea ?
In primul rand pe un nou slogan si o noua abordare.
Iata cum dl Costas vede aceasta abordare : „ Noua imagine bazata pe sloganul
Se considera ca avantajul in favoarea Cosmote vine din pozitionarea diferita fata de ceilalti jucatori de pe piata. Cosmote a ales un tip de abordare care pune accentul pe pe apropiere si pe identificarea cu romanii in situatii intalnite in viata de zi cu zi.
Prin acest nou concept compania a reusit sa depasesca numarul de 2 milioane de utilizatori in anul 2007.
Aceste informatii sunt oferite de Cosmote.
Nu stiu pe ce criterii apar in presa comunicatele firmei dar se pare ca grecii au facut o pasiune pentru ziua de marti, bineinteles nu 13.
Astfel pe baza unui comunicat in ziarul Adevarul de marti 19 iunie apare in pagina 31 un articol intitulat ”Cosmote se transforma in brand romanesc” semnat de Irina Bolboaca si Raluca Bâra.
Si pentru a se face mai bine inteles pe baza aceluiasi comunicat al firmei apare un alt articol in Business Standard de marti 26 iunie intitulat „Cosmote se vrea brand romanesc” semnat de Ana Draghici.
Eu inteleg ca se doresc a fi brand romanesc si ca marketingul isi face datoria cu brio dar mi se pare totusi cam mult ca doua ziare importante sa publice aproape aceleasi informatii din comunicatul firmei intitulat nu e asa : „COSMOTE este Alaturi de tine „ si postat pe siteul firmei in data de 11 iunie 2007.
Intrebarea mea este de ce s-au confectionat cel mai probabil aceste articole ?
Raspunsul este: pentru ca poate publicitatea Cosmote va lasa urme si prin bugetele ziarelor respective! Care sunt avide de incasari dupa cheltuielile de relansare , in cazul Adevarul sau de lansare in cazul Business Standard.
A era sa uit cea mai importanta informatie : „ Cosmote se afla in top 10 advertiseri de pe piata din Romania si ne vom mentine strategia agresiva de comunicare pe care am avut-o pana in prezent” declara dl Costas Kapetanopoulos director de marketing si comunicare conform ziarului Adevarul sau poate Business Standard ....
Aici sunt putin confuz pentru ca ambele ziare spun ca lor le-ar fi dat declaratia sau poate dl Costas vorbeste mereu cu aceleasi cuvinte?
Oricum de retinut e faptul prin care Cosmote se vrea a fi brand romanesc.
Si cine il poate opri ?