Faxul meu aşteaptă cereri de oferte ca ale lui Şova

Am văzut zilele acestea că e important să ai fax. Eu am cumpărat unul de când acest mijloc de comunicare s-a descoperit. De atunci însă niciodată nu am primit de la o firmă sau vreo regie de stat o invitaţie sau o cerere de ofertă de nivelul celor primite de domnul Şova. De aceea îl rog să le dea şi numărul faxului meu.

Înainte de toate ţin să precizez că părinţii mei nu au firme, nu au fost colaboratori ştiţi dumneavoastră unde. Deasemenea nu am fost coleg cu Ponta şi nici nu sunt în relaţii bune cu socrul lui. Firma mea e mică. Lucrăm ca nebunii de dimineaţă până seara să putem să ne plătim taxele şi să trăim cît de cît decent într-o ţară care nu apreciază astfel de apucături nebuneşti.

Acestea fiind spuse aştept şi eu minunea ca şi firma mea să fie invitată la o selecţie de oferte. Eu, imm-ul nimeni pe lume dar cu fax. Auzind minunile care se pot întâmpla dacă ai o astfel de maşinărie am dat fuga azi noapte, că ziua e greu de realizat din cauza căldurii, să-mi şterg faxul de praf. Vreau să îi dau o faţă cât mai europeană, aşa de mari proiecte ...poate cine ştie se rătăceşte şi pe la mine un fax şi nu vreau să mă fac de rîs atunci când voi fotografia minunea.

Vă spun de pe acum că faxul meu aşteaptă cereri de oferte ca ale lui Şova. Iar eu îl sprijin în aşteptarea sa firească. După toate discriminările pe care le facem în ţara asta e păcat să facem şi discriminarea faxurilor.

- See more at: http://www.infoest.ro/stiri/editorial/%20Faxul-meu-asteapta-oferte-ca-ale-lui-Sova.htm#sthash.IE9qY7bv.dpuf
Mai nouă Mai veche