Hoţii de speranţe

Am ajuns sâ îmi fie scârbă să mă mai uit la politică. M-am săturat de aceleaşi feţe, de aceleaşi idei strâmbe întoarse pe toate feţele şi comentate şi în dungă. Am obosit să fiu  îngropat sub minciună, lături de propagandă sau glumiţe politicianiste de secolul trecut.

Vreau altceva. Vreau un politician care să mă mintă frumos, să îmi facă mândria să vibreze dar mai ales vreau un politician care să construiască speranţa. Sunt obosit de luptele zilnice cu oligopolurile care mă jefuiesc de ultimii bănuţi munciţi cu greu, sunt obosit şi scârbit de risipa banului public, de intrarea - ieşirea din închisoare a potentaţilor zilei. Vreau altceva!

Sper că acest altcineva va apare pentru că Victor Ponta e îmbătrânit în proiect, e o altă faţă mai tînără a lui Traian Băsescu de care m-am săturat până peste poate. Aşa cum v-am spus vreau altceva. Vreau un om normal cu problemele şi bucuriile lui, un spirit uman nu golan, un altfel de politician.

Aşa cum eu îl vreau şi îl aştept cred că şi alţi români spera la un astfel de on. Mai mult cred că el va apărea pentru prezidenţiale pentru că altfel dacă nu spargem această rotaţie politică a hoţilor de speranţe ne merităm soarta.

http://www.infoest.ro/stiri/atitudini/ho%C5%A3ii-de-speran%C5%A3e.htm#sthash.d27F4y0A.dpuf
Mai nouă Mai veche