Prostiile soferului roman

S-a facut ca in aceasta saptamana sa strabat tara de la un capat la altul. Am plecat din Braila spre Drobeta Turnu Severin, prin Ploiesti, Pitesti, Targoviste, Slatina si Craiova. Drumul a fost o aventura si nu datorita asfaltului ci soferilor.

Am vazut soferi care in fata mea au semnalizat dreapta pentru a o lua apoi la stanga, unii care mi-au pus frana brusc in fata pentru ca au raspuns la telefon, un altul mi-a taiat calea pentru ca se aplecase dupa o sticla. Am vazut camioane care mergeau in balans de parca aveau tangaj si peste tot am intalnit interminabilele carute de parca am fi in secolul trecut.

Soferi buni sau rai sunt toti prezenti pe drumurile noastre. Idea este ca unii au mai uitat regulile sau poate nu le au stiut niciodata. Am fost depasit de tineri teribilisti si aproape scos din sosea de un tir care venea pe contrasens deoarece cel din fata lui a franat brusc pentru a raspune la un telefon.

Culmea neatentiei a reusit-o un tip de pe o dubita care in timp ce vorbea cu dreapta la telefon in stanga tinea statia in care deasemenea vorbea iar toatea astea in timp ce ma depasea! Nu stiu cum reusea dar masinalui  la un moment dar s-a balanast inspre mine de am muscat din praful de pe merginea soselei.

Pe langa toate problemele politice cred ca cineva ar fi bine sa se gandeasca serios la posibilitatea introducerii educatiei rutiere in scoala pe o perioada cat mai lunga pentru a sadi de mici regulile comportamentului rutier atat ca pietoni cat si ca soferi.
Mai nouă Mai veche