Fabricantii de scuze

Pe zi ce trece oamenii din PDL vand electoratului scuze. Ne scuzam ca am furat, promitem ca daca ne alegeti inca odata nu vom mai face. Am dorit sa reformam statul dar nu ne-a iesit - scuze. Am vrut sa crestem nivelul de trai dar v-am taiat salariile si am crescut TVA-ul - scuze!

Cam multe scuze trebuie sa ducem pe banii si pe spinarea noastra. Fabricantii de scuze de la PDL trebuie incet, incet, sa ajunga acolo unde le este menirea - la cutia de cu gunoi a istoriei politice iar cei care au pus si mana pe bunurile si avuturile statului sa faca cuvenita oprire intr-un loc mai racoros pe un timp mai lung. Cu bani si tupeu inimaginabil cei din PDL cred ca mai pot prosti electoratul sa le dea lor votul.

Se ascund in spatele unor constructii politice demne de gradinita politicii si spera cu bani, tupeu si nesimtire sa ne mai fraiereasca inca o data. A venit timpul sa le spunem si noi - scuze si sa punem stampila pe altii.

editorial pe Infoest.ro
Mai nouă Mai veche