Recensamantul bramburit

Am avut pana acum doua experiente referitoare la recensamantul populatiei si locuintei. Prima experienta pozitiva si profesionita a fost la primul la care am participat, cel din 2002. Atunci dincolo de orice dubiu a fost unul condus de profesionisti iar formularele si indicatiile au fost clare si bine prelucrate. Plus ca banii nu au fost multi dar dati exact si la timp, din cate imi aduc aminte.

Astazi vad un INS bramburit, difuz in functia sa dar mai ales fara o logica si o coerenta a actului statistic de efectuat. Doua persoane cu functii importante dau indicatii televizate contradictorii iar noi urmeaza sa platim amenzi pentru ca unii incompetenti politici au fost pusi acolo unde nu trebuiau pusi.

Recensamantul 2011 a fost prost organizat, prost pregatit, mizerabil platit dar mai ales prost coorodonat si supravegheat. Ce sa mai zica un biet recenzor care trebuie sa faca zeci de drumuri, in aceeasi bani, pentru ca sefii lor nu stiu sa citeasca legea de organizare a propriei activitati?

Sunt un prieten al statisticii, imi plac cifrele dar mai ales imi place sa intrpretez evolutia economica dincolo de cifre pentru ca statistica iti da doar o informatie rece care de cele mai multe ori foate fi nerelevanta daca nu o pui in context.

Astazi am conctatat cu stupoate ca avem primul recensamant 'manelist' din Romania! Cu o organizare demna de cum se striga in aceste ocazii...printre grohaituri..fara numar, fara numar.....

editorial pe Stiri Braila
Mai nouă Mai veche