Dedeman Braila inseala clientii

Am trecut pe langa "sansa" de a fi inselat de firma Dedeman. Cum s-a intamplat? Simplu am vrut sa le fiu client ( greseala care nu se va mai repeta ).
.
Am vazut pe un raft din magazinul lor din Braila chit pentru gresie. Pe cca 10 metri liniari erau cateva modele. Toate aveau acelasi pret 15 lei. Singurul lucru care le diferentia era codul de culoare.
.
Am luat doua pungi si la casa am constatat ca pretul cerut era de 22 de lei pe bucata! O diferenta de pret intre raft si casa de peste 40% din pretul initial al produsului! Imens! Daca greseau cu o suma pana in un leu mai ziceam ca o fi tastat cineva pretul gresit, dar asa... Explicatia puerila a casierei cum ca "au uitat baietii sa schimbe probabil pretul" iese din limita bunului simt. "Uitarea" de a schimba acelasi pret pe 10 (ZECE) metri liniari de etichete si produse practic identice e cam trasa de par.
.
Adevarul este mult mai simplu si mult mai logic: firma foloseste diferenta de pret dintre raft si casa de marcat ca modalitate de a face comert.Cine cumpara mult si nu baga de seama "fript" se numeste. Cine vede si face scandal primeste pesemne o rezolvare "la botul calului" de genul de a da clientului diferenta inapoi ca a fost o "scapare"! Ce risca Dedeman in acest caz este o mica amenda, recuperabila din prostirea altor catorva fraieri. Ce castiga ... aici e o alta poveste.
.

PS
Pentru o completa informare cititi si postarea "Polemica cu angajatii Dedeman" unde se gaseste punctul de vedere oficial al firmei.
Mai nouă Mai veche