Fara carnet de sofer pe viata

Am intalnit tot felul de soferi in drumurile pe care le tot fac prin tara. Acum doresc sa vorbesc despre soferul cu varsta pana in 25 de ani, tuns scurt, cu burta si ceafa groasa care conduce masina, neaparat second hand, dar de "marca" adusa din Germania. Acest tip de sofer m-a deranjat in una din zilele trecute.
.
Sa ma explic : soseaua avea patru benzi, doua pe fiecare sens. Eu intrasem in oras si mergeam cu 50Km/h pe banda a doua. Banda intai era decopertata fiind in lucru. Aveti o imagine a locului. Ruland normal in spatele meu vine soferul de care va spuneam la inceput. Face semn cu farurile, semnale sonore, agitat isi aduce masina la 10 cm de bara mea si tot asa timp de cateva sute de metri. Imediat dupa de portinuea in lucru de pe prima banda se termina semnalizez sa trec acolo pentru a face loc "nervosului". Prostul pamantului de face? Isi aduce rabla in fata mea si pune frana! Idiotul credea ca vezi doamne am avut eu ceva cu el si nu i-am dar voie sa treaca. Voi v-ati fi distrus masina pentru a lasa un tembel sa mearga cum vrea el?
Am reusit sa evit coliziunea si "mandru" de realizarea sa idiotul de care va tot povestesc a "calcat" acceleratia tocmai unde semnul de limitare de viteza era mai mare!
Apoi a inceput sa il streseze pe cel din fata mea!
.
Dupa aceasta intamplare care arata cat de dementa a devenit tara noastra de nu mai poti circula normal si legal pe drumurile publice am si eu o propunere legislativa : sa se introduca in legislatie si interdictia de a sofa pe viata. Nu zice nimeni ca toti trebuie sa fim soferi! Aici sa se precizeze expres cazurile pentru care s-ar putea aplica : omor datorita accidentului, suspendare repetata a carnetului de conducere ( 4 - 5 suspendari ar fi suficiente pentru ca spune deja ceva despre soferul respectiv), infranctiuni legate de nerespectarea in acelasi timp a 2-3 regului de circulatie etc.
.
S-ar asana astfel soselele de o serie de "soferi" care mai mult incurca. Astfel s-ar reduce incidentele rutiere, sansele de coliziuni etc.
.
Mai crede cineva ca o astfel de idee este buna? Eu unul m-am tot saturat sa ma feresc de tot felul de tembeli.
.
Mai nouă Mai veche