Comunicarea directa

Cezar Caluschi prin " O noua frontiera: Comunicarea directa -studiu de caz compania Electra - liderul pietei romanesti de interfoane" deschide o noua pagina in comunicarea corporativa de la noi.
.
Nu stiu cum reuseste Caluschi dar reuseste sa fie mereu nou, sa vina cu idei demne de toata lauda. Dupa cartea " Relatii publice moderne" care in 1999 m-a impresionat profund si m-a facut sa o iau drept reper in multe din actiunile mele actuala este si mai buna.
.
Ideea o constituie comunicarea directa pe care o companie o face cu clientii si partenerii sai. Ok. Pornind de aici autorul ne prezinta toti pasii pe care i-a facut pentru firma Electra din Iasi. Porneste de la primele discutii cu managerul apoi trece prin identificarea problemelor firmei , le conceptualizeaza in "comunicom" si trece la constructie. Pas cu pas ne sunt explicate: planul de bataie, discutiile si ideile, procedurile, formele, comunicarea nationala si apoi cea internationala totul intr-un limbaj clar, precis si usor de inteles. Ne este "vanduta" practic reteta succesului. Interesanta este si atitudinea conducerii companiei Electra care a vazut din acest studiu de caz inca o metoda de promovare! Chiar eu dupa ce am citit cartea m-am uitat la interfonul de la bloc sa vad daca este Electra si uimit am constatat ca sunt un client multumit!
.
Aparuta la Editura Polirom Iasi in 2006 volumul este inca disponibil pe siteul editurii la pret redus. Are 256 de pagini pline de lucruri interesante. Nu il ratati pentru ca aveti multe de invatat!
.
Mai nouă Mai veche