31 mai 2008

10 puncte cheie ale marketingului direct

John Gustavson , Presedintele Asociatiei Canadiene de Marketing , vede in urmatorii trei ani 10 puncte cheie care vor plana asupra industriei marketingului direct din Canada.
10. problema mediului – in special cresterea produselor eco si orientarea firmelor spre o politica mai grijulie fata de mediu
9. miscarea anti reclame – in special orientata spre reclamele trimise prin posta clasica
8. viitorul serviciului postal public – amenintat de companiile private cu urmari asupra marketingului direct
7. legistalia privind spamul
6. marketingul mobil – deschiderea unor noi oportunitati
5. noile reguli in telemarketing
4. puterea consumatorului - influentata de internet si retelele de socializare
3. legislatia privind consimtamantul – de a primi materiale de promovare, newslettere
2. lipsa puterii de decizie - manifestata prin scaderea abilitatilor noilor absolventi de marketing si datorita pierderii de putere in luarea deciziilor in companii a oamenilor de marketing
1. rolulul marketingului – sursele din ce in ce mai firave alocate pentru masurarea influentei marketingului in general.

Un comentariu:

Anonim spunea...

poti sa mai adaugi si calitatea marketingului direct realizat in Romania. la mine in scara zac maldare de pliante aruncate pe jos