De ce sunt important pentru Vodafone

De la un timp nu exista luna in care sa nu-mi zbarnie telefonul pentru a fi informat de noile oferte Vodafone.
Ba suna cineva de la un birou din Bucuresti, ba de la vre-un dealer local. Sunt intrebat mieros daca sunt interesat de noile oferte Vodafone, daca cineva mi le-a adus la cunoastinta etc etc.
Un procedeu de marketing mai mult decat corespunzator, de poti preda studentilor dupa el.
Intrebarea mea este de ce sunt eu important pentru Vodafone?
Pentru ca sunt un utilizator convins Orange?
Am gandit ca poate am ajuns vedeta si nu stiam eu dar prietenii mi-au confirmat ca nu este asa. Apoi am crezut ca cei de la Vodafone si-au propus sa atraga toti clientii pe care ii are Orange dar mi-am spus ca este imposibil.
De ce sunt eu important pentru Vodafone?
Pentru ca fiecare client care isi plateste de ani de zile la timp facturile este un bun client care, nu e asa, poate fi atras spre propria companie. Da si nu mi-am zis.
Sunt un fidel al companiei Orange nu pentru ca vezi Doamne nu mai pot trai fara culoarea portocalie. Am apucat sa fiu client Dialog si transformarea m-a gasit acolo.Ea a venit peste mine. Sunt si eu dezamagit de scaderea serviciilor prestate de Orange in ultimul timp. De reteaua care sufera in orase de zici ca vorbesti prin sticla. Si eu cred ca serviciul clienti e facut acum pentru tembeli sau pentru copii care invata sa folosesca tastele unui telefon mobil. Am ajuns sa vreau sa pot sa trag o injuratura unui operator de la serviciul clienti dar dupa ce aflu ca sunt un foarte important si dupa ce apas tasta 1 sa vorbesc romaneste si apoi alte 7 taste, imi piere cheful si injuratura se scurge in pamant precum apa de ploaie in zi de seceta.
Ce ma macina pe mine este de ce am ajuns important pentru Vodafone?
Nu imi plac minutele in retea si nici faptul ca am avut experiente nefaste cu stramosul Connex. Nu ma dau in vant dupa picatura rosie si nici dupa avantajele 3G.
Acum realizez de fapt ca intrebarea din titlu era gresita orientata.
Trebuie sa ma preocupe altceva:de unde stiau cei de la Vodafone numele meu?
Mai nouă Mai veche